Терабайт ЕООД е фирма, специализирана в ремонта на всички модели компютри, лаптопи, принтери и всякакъв вид офис техника с гаранция за извършения ремонт и на много достъпни цени. 

В нашият сервиз за лаптопи, компютърна и офис техника отстраняваме възникналите повреди като работим по определени правила: 
 1. Извършваме диагностика и установяваме проблема.
 2. Свързваме се с Вас и съобщаваме повредата, както и конкретна цена за извършване на ремонта, ако такъв е възможен.
 3. Отстраняваме дефекта. 

Предлагаме:
 - сервиз на ниво елемент, независимо от сложността на повредата
 - подмяна на дефектирали или счупени части /батерии, памети, процесори, хард дискове, оптични устройства, кабели, клавиатури, панти и т.н./
 - подмяна на счупени, или повредени матрици (дисплеи)
 - почистване и профилактика на системата за охлаждане
 - продажба на адаптори и други консумативи
 - прехвърляне / запазване на информация
 - инсталация на предоставен от клиента софтуер
 - инсталация на закупен от фирмата софтуер
 - инсталация / подмяна на драйвери
 - инсталиране на ативирусен софтуер и почистване от вируси 

Нашите специалисти са в състояние да решат всеки софтуерен и хардуерен проблем. Ангажирани сме в поддържането на най-високо качество на обслужване и се стремим да изградим дългосрочни отношения с всеки един клиент.

За корпоративни клиенти (с над 5 компютъра) се предлага абонаментно поддържане (софтуерно и хардуерно) на място при клиента, по телефон и при наличие на интернет връзка - дистанционно.

Клиентите с абонаментни договори ползват предимство пред всички, за да се гарантира нормалната работа на техните ИТ структури. Получават максимално бърза реакция за отстраняване на хардуерни и софтуерни проблеми и за възстановяване на работоспособността на компютърните системи в офиса. 

Абонаментната поддръжка гарантира професионална техническа помощ, с предварително планирани разходи, чрез заплащането на фиксирана месечна такса. Екип от специалисти се грижи зa работоспособността на Вашите системи и отстраняването на проблеми, които пречат на Вашата дейност, независимо от това колко често възниква такава необходимост. Превантивният характер на поддръжката гарантира минимизиране на риска от проблеми в работата на системите на клиента. 

Техническата помощ включва администриране на цялата информационна структура на фирмата - операционни системи, приложен софтуер, антивирусна защита, поддръжка на всички абонирани работни станции и периферни устройства – принтери и скенери, сървъри, мрежа и мрежово оборудване. Гарантира се на клиентите надеждност, професионализъм и конфиденциалност при поддръжката на информационните системи. 

Цената на абонаментната поддръжка, както и всички условия се определят по договаряне според спецификата на всеки клиент.