Връзка с нас
по SKYPE :
 
     
  Дистанционен достъп за
клиенти с абонамент.


   Фирмата извършва гаранционен и извън гаранционен сервиз на компютри,принтери и всякакъв вид офис техника. За корпоративни клиенти (с над 5 компютъра) се предлага абонаментно поддържане (софтуерно и хардуерно) на място при клиента, по телефон и при наличие на интернет връзка - дистанционно (ако не можете да стартирате програмата за дистанционен достъп инсталирайте този пакет).

   Клиентите с абонаментни договори ползват предимство пред всички, за да се гарантира нормалната работа на техните ИТ структури. Получават максимално бърза реакция за отстраняване на хардуерни и софтуерни проблеми и за възстановяване на работоспособността на компютърните системи в офиса.

   Абонаментната поддръжка гарантира професионална техническа помощ, с предварително планирани разходи, чрез заплащането на фиксирана месечна такса. Екип от специалисти се грижи зa работоспособността на Вашите системи и отстраняването на проблеми, които пречат на Вашата дейност, независимо от това колко често възниква такава необходимост. Превантивният характер на поддръжката гарантира минимизиране на риска от проблеми в работата на системите на клиента.

   Техническата помощ включва администриране на цялата информационна структура на фирмата - операционни системи, приложен софтуер, антивирусна защита, поддръжка на всички абонирани работни станции и периферни устройства – принтери и скенери, сървъри, мрежа и мрежово оборудване. Гарантира се на клиентите надеждност, професионализъм и конфиденциалност при поддръжката на информационните системи.

   Цената на абонаментната поддръжка, както и всички условия се определят по договаряне според спецификата на всеки клиент.

   За първата година от договора се предлага много атрактивна отстъпка, като след това се дава възможност за предоговаряне на условията и всеки клиент решава да продължи или да прекрати абонамента си.